przedłużanie i zagęszczanie włosów, doczepianie włosów, salon fryzjerski, poznań

Obserwuj nasz Instagram

Aktualności

wróć na górę

FAQ

Zamówienie
Czy towar znajdujący się w moim koszyku jest automatycznie zarezerwowany dla mnie?

Przedmiot dodany do koszyka nie jest automatycznie rezerwowany. Produkty są rezerwowane w momencie przejścia do procesu zakupowego. W sporadycznych przypadkach może się okazać, że mimo rezerwacji produktu zostanie on wyprzedany.

Czy będę na bieżąco otrzymywać informację o statusie mojego zamówienia?

Tak. Po złożeniu zamówienia otrzymasz wiadomość mailową z informacją o potwierdzeniu złożenia zamówienia. W potwierdzeniu tym wskazane będą dane Twojego zamówienia.

W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie możesz złożyć samodzielnie naszym w sklepie internetowym, nie przyjmujemy zamówień telefonicznie.

Przejdź do zakładki Vouchery prezentowe i wybierz voucher o odpowiedniej wartości, następnie dodaj produkt do koszyka. Przejdź na stronę koszyka i złóż zamówienie. Wybierz opcję dostawy i opłać zamówienie.

Dostawa
Za pośrednictwem jakiego przewoźnika zostanie dostarczone moje zamówienie?

Twoje zamówienie zostanie dostarczone za pośrednictwem firmy kurierskiej DPD lub możesz odebrać je osobiście.

Czy zamówienie może zostać wysłane pod dowolny adres?

Dostarczymy Twoje zamówienie pod wskazany w trakcie składania zamówienia adres.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Oczywiście, możesz odebrać swoje zamówienie w naszym salonie.

Czy dostępna jest opcja przesyłki ``za pobraniem``?

Nie oferujemy przesyłki “za pobraniem”.

Jak długo trwa dostawa?

Odbioru osobistego możesz dokonać w ten sam dzień w godzinach otwarcia salonu.
Dostawa za pośrednictwem kuriera to 1-2 dni roboczych od momentu przyjęcia i opłacenia zamówienia złożonego do godziny 10:00.

Czy możliwe są dostawy za granicę?

Niestety nie oferujemy wysyłki za granicę.

Płatność
W jaki sposób mogę zapłacić?

Zapłaty możesz dokonać za pośrednictwem platformy PayU.

Czy mogę zapłacić za moje zamówienie przy odbiorze?

Nie oferujemy przesyłki “za pobraniem”, w związku z tym nie możesz zapłacić za zamówienie przy jego odbiorze.

Jakie są koszty dostawy?

Dostawa jest darmowa.

Zwroty
Czy mogę dokonać zwrotu zakupionego vouchera?

Zakupiony voucher możesz zwrócić w ciągu 14 dni od daty otrzymania przesyłki. Aby tego dokonać należy pobrać i wypełnić formularz zwrotu. Zapakowany voucher wraz z formularzem zwrotu i dowodem zakupu odeślij na adres naszego salonu.

Realizacja vouchera
Gdzie mogę zrealizować voucher?

Voucher możesz zrealizować w naszym salonie Piotr Sierpiński, Hair.

Na jakie usługi mogę zrealizować voucher?

Voucher możesz zrealizować na wszystkie usługi dostępne w naszym salonie. Voucher nie obejmuje produktów, które oferujemy.

Jaki jest termin ważności vouchera?

Voucher jest ważny 6 miesięcy od daty jego wystawienia.

Czy otrzymany voucher mogę wymienić na gotówkę?

Otrzymanego vouchera nie możesz wymienić na gotówkę. Voucher możesz wykorzystać na wszystkie usługi dostępne w naszym salonie.

Co zrobić kiedy wybrana usługa jest droższa niż wartość otrzymanego vouchera?

Jeśli wybrana usługa jest droższa niż wartość vouchera, możesz dopłacić brakującą kwotę.

Czy jeśli wybrana usługa jest tańsza niż wartość vouchera, otrzymam różnicę w gotówce?

Jeśli wybrana usługa jest tańsza niż wartość vouchera, pozostała kwota przepada. Nie otrzymasz zwrotu pozostałej kwoty.

WordPress Image Lightbox
VOUCHERY PREZENTOWE